// איך לדעת שהוא אוהב אותי לפי שפת גוף

תכני הסדנאות והקורסים בנושאים השונים ייקבעו לאחר איתור צרכים עם מזמני הפעילות ובהתאם לצורכי הארגון

סדנאות חצי יום עד שלושה ימים | קורסים שישה מפגשים עד שנים עשר מפגשים

הכנה לדייטים //

איך לדעת שהוא אוהב אותי לפי שפת גוף?

 

למרבה הצער אנו יודעים היטב כי מילים ומעשים לא תמיד עולים בקנה אחד. ומה לגבי מילים ושפת גוף? ובכן גם כאן יכולה להיות התאמה או אי-התאמה. אם בן הזוג שלך אומר לך שהוא אוהב אותך או שמא עוד לא הגיע הרגע בו המילים נאמרות, תוכלי לדעת לפי שפת הגוף שלו והדרך בה הוא מדבר כיצד הוא מרגיש. לפנייך כל הסימנים המעידים על כך שבן זוגך אוהב אותך.

 

איך לדעת אם הוא אוהב אותי לפי סגנון הדיבור

 

אם את שואלת את עצמך איך לדעת שהוא אוהב אותי לפי שפת גוף? חשוב שתשימי לב לא רק למילים שהוא אומר, אלא גם לדרך בה הוא מדבר. האם הוא מסתכל עלייך ואלייך בזמן שאתם משוחחים, ספציפית בעינייך. האם כאשר הוא פונה אלייך טון הדיבור שלו נעים, אדיב ורך. כל הסימנים הללו מעידים על האהבה שלו אלייך, לכן מאוד חשוב להקשיב לא רק למילים אלא גם לדרך בה אתם משוחחים.

 

מתעניין באמת בשלומך

 

דרך נוספת לדעת האם בן זוגך אוהב אותך, היא לשים לב שהוא מתעניין לשלומך ושואל אותך שאלות אמתיות אודותייך. פעמים רבות אנו עשויות להיתקל בגברים שמעדיפים לדבר על עצמם ואינם טורחים להתעניין בנו. כאשר אנו אוהבים מישהו אנו רוצים לדעת כיצד עבר עליו היום, אנו רוצים לדעת האם האדם שמולנו שמח ואם לא האם יש דרך לשפר את מצב רוחו.

 

אל תתפשרי על מישהו שאינו קשוב אלייך ומביע עניין אמיתי בדברים שאת מספרת. יתרה מכך, שימי לב האם הוא זוכר את הדברים שסיפרת או שהדברים חולפים מעל ראשו, כאילו שהוא כלל לא נכח כאשר סיפרת לו את מה שהיה לך לומר.

 

האם הוא קשוב?

 

אם את תוהה איך לדעת שהוא אוהב אותי לפי שפת גוף? חשוב לשים לב שהוא קשוב אלייך לא רק ברמת השיח, אלא גם ברמה הפיזית. כאשר מישהו מוצא חן בעינינו או שאנו אוהבים אותו, נהיה קשובים במיוחד לשינויים בשפת הגוף של אותו אדם. לכן, אם בן זוגך אכן אוהב אותך הוא יהיה רגיש לשפת הגוף שלך גם כן. הוא ישים לב כאשר שפת גופך מעידה על שינוי במצב הרוח למשל. הוא יבחין כאשר את כועסת, עצובה או שמחה והוא יבקש לדעת מה השפיע על מצב הרוח שלך.

 

האם הוא שם לב כאשר את רוצה לעשות דבר מה, כמו לקחת כוס מהשולחן והוא ממהר לסייע לך? גם זהו סימן לכך שהוא אוהב אותך.

 

סבלנות

 

כאשר אנו אוהבים מישהו אנו הרבה יותר סבלניים כלפיו, משום שיש לנו יותר אמפטיה אליו. שימי לב כיצד בן זוגך מגיב גם כאשר מתרחשים דברים שאינם בהכרח נעימים, כמו איחורים, כאשר עשית איזו טעות או כשאת כועסת על דבר מה. האם בן הזוג מגיב באיפוק וסבלנות או שמא הוא חסר סבלנות וקצר רוח.

 

קירבה והגנה

 

שימי לב האם בן זוגך מפגין כלפייך חיבה פיזית, גם כאשר לא מדובר בסיטואציה מינית או כחתירה למגע מיני. האם הוא מחזיק את ידך, מלטף את שערך או אוחז בך ברכות, רק לשם הבעת חיבה. האם בן הזוג מגונן עלייך מתוך חיבה, גם כאשר אינכם ליד אנשים אחרים. גם זהו רמז פיזי גדול המעיד על אהבתו אלייך.

 

לפרטים על תהליך של אימון לזוגיות עם ענת הכט פישר, לחצו כאן >>

// מעוניינים בהזמנת הרצאה לשפת גוף? השאירו פרטים

design:studiobaram.co.il | כל הזכויות שמורות לענת הכט פישר 2020

דילוג לתוכן