// סדנאות גיבוש לעובדים

תכני הסדנאות והקורסים בנושאים השונים ייקבעו לאחר איתור צרכים עם מזמני הפעילות ובהתאם לצורכי הארגון

סדנאות חצי יום עד שלושה ימים | קורסים שישה מפגשים עד שנים עשר מפגשים

// סדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות לעובדים

 

תכני הסדנאות לעובדים והקורסים בנושאים השונים ייקבעו לאחר איתור צרכים עם מזמני הפעילות ובהתאם לצורכי
הארגון

  • סדנת שפת גוף לשיפור איכות השרות
  • סדנת שפת גוף בתהליכי מכירה
  • סדנת שפת גוף ככלי ניהולי-פרזנטציות
  • סדנת ראיונות העסקה
  • סדנת תדמית עסקית
  • סדנת שפת גוף כאמצעי תקשורת-דייטים
  • סדנת שפת גוף להכנת עד מומחה
  • סדנת שפת גוף להופעה בתקשורת
  • סדנת שפת גוף להופעה בבית משפט
  • סדנת שפת גוף למטפלים- רופאים, אחיות, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים,פיזיותרפיסטים ובכלל
  • סדנאות לעובדים מתחום החינוך – מורים , גננות, סייעות חינוך רגיל ומיוחד.
  • סדנאות שפת גוף להורים

 

סדנאות לעובדים בתחום הביטחון:

 

  • סדנת שפת גוף בחקירות, מצבי הונאה ושכנוע
  • סדנת שפת גוף בתשאול,במשא ומתן.
  • סדנת שפת גוף לעבודה בכיסוי ליחידות ביטח

ארגונים המעוניינים בסדנאות גיבוש לעובדים יוכלו להנות מסדנה שתשתמש בכלים של שפת גוף לחיבור בין עובדי הארגון.
סדנאות לעובדים הוכחו ככלי המשפר את האינטראקציה בין העובדים בתוך המחלקות ובין המחלקות בארגון

 

ניתן לבנות סדנת גיבוש לעובדים מכלל הארגון למטרת גיבוש בין מחלקות שונות ליצירת פתיחות, שיפור מיומנויות התקשורת בין העובדים במחלקות שונות לשיפור העבודה בממשקים השונים הפנים ארגוניים כך שהארגון יוכל לתפקד באוירה ארגונית נעימה ואפקטיבית יותר.

 

במסגרת סדנת גיבוש העובדים יוכלו לפתח מודעות לניהול תקשורת אסרטיבית יותר בכלים של תקשורת בלתי מילולית ומילולית, לפתור קונפליקטים בינאישיים ובניית סביבה ארגונית נעימה.

 

ארגונים המעוניינים בסדנאות גיבוש לעובדים בתןך מחלקות ספציפיות לפיתוח מיומנויות הקשבה בין העובדים ביחידה או במחלקה, בין העובדים למנהלים ביחידה, יצירת הכרות ושפה משותפת לתאום ציפיות בין העובדים.

בסדנאות גיבוש לעובדים יעברו המשתתפים חוויה בלתי נשכחת, מהנה , תפיסת עולמה של ענת הינה למידה דרך חוויה מהנה , מצחיקה שמבוססת על התנסויות יצירתיות של המשתתפים במהלך הסדנה.

סדנאות גיבוש לעובדים ייבנו לפי צורכי הלקוח ולאחר איתור צרכים מעמיק להתאמת הסדנה לארגון וליחדה הספציפית .
ניתן להתאים סדנאות לעובדים בהתאם לצורכי הארגון והמחלקות השונות.
סדנאות לעובדים יכולים להיערך בפורמט של חצי יום או יום שלם. כמובן ניתן גם לקיים סדנאות לעובדים לאורך שנת עבודה ובהתאם לצורכי העבודה והארגון.

בחירה של סדנאות גיבוש לעובדים 

 

הסדנאות לעובדים של ענת מגיעות במגוון גדול וייחודי המושתתות על גבי ידע נרחב ומקצועי בתחום שפת הגוף והייעוץ הארגוני. כשבאים לבחור סדנאות גיבוש לעובדים חשוב להתמקד במספר פרמטרים ספציפיים. ראשית מומלץ לבחור סדנאות לעובדים על־פי תחום העיסוק של החברה. לדוגמה, עבור עסק המתמקד במכירות מומלץ לבחור בסדנת שפת גוף בתהליכי מכירה, עבור צוות של מנהלי החברה מומלץ לבחור בסדנת שפת גוף ככלי ניהולי – פרזנטציות. סדנאות גיבוש לעובדים המבוססות על תחום העיסוק יסייעו לרתום אותם ביתר קלות לעשייה, ולסייע בהגדרת מטרה ברורה שאותה ניתן לממש גם במהלך יום העבודה.

 

פרמטר נוסף שיש להתחשב בו הוא כמות הזמן שאותו יש באפשרותכם להקדיש לסדנה. סדנאות לעובדים יכולות להימשך על גבי יום שלם, אך ישנה בהחלט אופציה לערוך אותן גם על פני חצי יום בלבד. הכל תלוי ביכולת שלכם לפנות את זמנם של העובדים עבור הסדנה.

 

עוד נדבך שיש לקחת בחשבון כשבוחרים סדנאות לעובדים הוא גודל הקבוצה. גודל קבוצת העובדים שיקחו חלק בסדנה תסייע להגדיר אילו סוג פעילויות יעשו ואילו תרגילים. גודל הקבוצה כמובן תשפיע גם על חלוקת הזמן, כדי לוודא שכולם יוכלו לקחת חלק בפעילויות בצורה שווה.

 

לאחר שהגדרתם את שלושת הפרמטרים הללו, נוכל להציע לכם סדנאות גיבוש לעובדים שיתאימו בדיוק לצרכים של הארגון שלכם. סדנאות לעובדים יכולות לחולל שינוי משמעותי ביחסי העובדים בארגון, להביא לייעול התפוקה וליצור סביבת עבודה אופטימלית.

 

איך לימוד של שפת גוף דרך סדנאות לעובדים ישדרג את הארגון?

 

במהלך סדנאות גיבוש לעובדים של ענת, נעשית למידה רבה של עבודה עם שפת גוף. אנו נוטים לחשוב כי שפת הגוף משפיעה עלינו רק בחיינו האישיים, אך היא מספקת אין־ספור יתרונות גם בסביבת העבודה. שפת הגוף של האחר יכולה לעזור לנו לתקשר עמו בצורה טובה הרבה יותר וכך גם ההיכרות עם שפת הגוף שלנו. כדי להגיע לתוצאות טובות יותר בעבודה עלינו להצליח לתקשר עם הקולגות שלנו, עם הבכירים והלקוחות כמו שצריך. שפת הגוף היא כלי תקשורתי משמעותי לא פחות מהתקשורת המילולית וניתן לרתום אותה לעשייה מיטבית.

 

במהלך סדנאות גיבוש לעובדים המלמדות אודות שפת הגוף נלמד כיצד להציג פרזנטציות בביטחון שימשוך את הצופים. סדנאות לעובדים העוסקות בשפת גוף יוכלו לסייע גם במכירות על־ידי בחינת הלך רוחו של הלקוח, כך שנזהה האם הוא קשוב או שמא הוא מסויג. כמו כן, סדנאות גיבוש לעובדים מסוג זה יכולות לסייע גם בכל הקשור לראיונות עבודה עבור עובדים חדשים. אפילו עבור ארגונים בעולם המשפטי יכולות סדנאות לעובדים שכאלה לסייע בכל הופעה בבית המשפט. סדנאות גיבוש לעובדים בתחום החינוך יכולות להעשיר את אנשי החינוך בכל הקשור בקיום ערוץ תקשורת פתוח עם ילדים בכל הגילאים ובכל המסגרות.

 

// מעוניינים בהזמנת הרצאה לשפת גוף? השאירו פרטים

design:studiobaram.co.il | כל הזכויות שמורות לענת הכט פישר 2020

דילוג לתוכן