// אבחון שפת גוף

סדנאות חצי יום עד שלושה ימים | קורסים שישה מפגשים עד שנים עשר מפגשים

ניתוח שפת גוף – השפה של התת מודע

שפת גוף ידועה כביטוי של הגוף המחצין לעיתים קרובות תחושות פנימיות ורגשות. היא כוללת בתוכה תנועות גוף והבעות פנים והיא מהווה חלק משמעותי מהתקשורת בין בני האדם. למעשה, היא תופסת חלק גדול בהרבה ממה שנהוג לחשוב. שפת גוף, כשמה היא, היא שפה, וכמו כל שפה כדאי להבין אותה ולדעת להשתמש בה לצרכינו. ניתוח שפת גוף מאפשר להצליח להבין אנשים ללא מילים, לשפוט אותם לפי המחוות הגופניות שהם עושים לא תמיד במתכוון, המסרים שהם מעבירים ולדעת עליהם הרבה יותר.

ניתוח שפת גוף – תקשורת בלתי מילולית

רוב התקשורת בינינו מתבצעת בעזרת שפת גוף, לרוב זו תקשורת שסיבותיה בתת מודע, היא בלתי רצונית ולרוב אין עליה שליטה. מחקרים רבים מעולמות תוכן שונים ומגוונים הוכיחו שתקשורת בלתי מילולית הינה התקשורת הדומיננטית בטווח הקצר – רושם ראשוני, וגם בטווח התקשורת ארוכת הטווח. ברושם ראשוני 93% מהמסרים המועברים הינם בלתי מילוליים ורק 7% מיוחסים לתקשורת המילולית. ביחסים ארוכי טווח 60% מהמסרים הינם בלתי מילוליים ו-40% מילוליים. ניתוח שפת גוף של אדם יכול לתת מושג לגביו כבר בשניות הראשונות של הפגישה, עוד לפני שנאמרה המילה הראשונה. שפת הגוף של אדם יכולה להעיד באופן אמיתי ובלתי רצוני על תחושותיו, מחשבותיו ואף על אמינות דבריו. לכן ניתוח שפת גוף הוא בעל חשיבות רבה ליכולת לפרש באופן מקצועי ולא רק אינטואיטיבי מסרים אלו.

אבחון וניתוח שפת גוף

לכולנו יש יכולת מסוימת להבנת שפת גוף של אנשים, שכן אנו רואים אותה כבר כילדים קטנים. הבנת הסימנים מסייעת ללמוד על מי שעומד לפנינו. ניתוח שפת גוף הוא ידע שאותו יש ללמוד ולשכלל כדי להופכו לכלי מקצועי ומדויק. ניתוח שפת גוף הוא כלי המסייע במיון כוח אדם ובחינה של מועמדים לתפקידים שונים מדרג ניהולי בכיר ודרג ביניים, סמנכ"לים, אנשי תכנות, מכירות, מזכירות, רו"ח, הנה"ח, אנשי בטחון ואבטחת מידע, חקירות בטיחות וגהות, טכנאים, נותני שירות, תועמלנים רפואיים צוותי רפואה ועוד. שירותי ניתוח שפת גוף ואבחון באמצעות תקשורת בלתי מילולית קיימים לצורך מגוון רחב של עיסוקים במסגרת מיון כוח אדם לחברות עסקיות מסוגים שונים: היי-טק, מזון, תכשיטים, בתי מלון, ביטוח, שירותי בריאות, תעשייה, עורכי דין, רואה חשבון, גופי בטחון ומשרדים ממשלתיים.

ניתוח שפת גוף באמצעות ראיון מצולם

 

ראיון מצולם של מועמדים או לחלופין ניתוח ראיון פנים אל פנים הינו כלי מקצועי ופרקטי לאבחון פרמטרים רבים בכישוריו של המועמד כגון: אמינות, יכולת הקשבה, בטחון עצמי, יכולת תפקוד במצבי לחץ, יחסי אנוש, סדר וארגון, יכולות תקשורת, חברותיות, יצירתיות ועוד. לפעמים קיימת שונות בין הנאמר על־ידי מועמד ובין שפת הגוף שלו, המשדרת מסר אחר, ואם יהיו לנו כלים לבצע ניתוח שפת גוף, נוכל להבין טוב יותר ולהחליט נכון. כפי שאנו יכולים לקרוא טוב יותר על־ידי ניתוח שפת גוף את המועמד לתפקיד, כך ניתן ללמוד טוב יותר את יכולת ההשפעה שלנו על הסביבה. באמצעות ניתוח שפת גוף אנו יכולים לאמץ את המסרים שנרצה להשאיר, ולהיות מודעים לנראות של שפת הגוף שלנו. בבואנו לריאיון עבודה, אם נדע כיצד שפת הגוף שלנו מעבירה מסרים נוכל להשתמש בה ולשלוט בה. היכולת לאמץ מחוות שונות של שפת גוף והרגלים שונים יכולה להביא לשינוי בחיינו ולדרך שבה אנחנו מעבירים מסרים.

// תחומי התמחות

מומחית לשפת גוף יועצת אישית וארגונית ומנחת קבוצות מעל 15 שנים.

סדנאות וקורסים

תהליך משנה חיים ותפיסת עולם. היכולת להתנהל בעולם עם הרבה יותר ידע על האנשים סביבכם ולפתח תקשורת כריזמטית והנעה של האנשים סביבכם

הרצאות

פרקטיות חוויתיות ומלאות בהומור  
   
   
 

ייעוץ אישי

תהליך מחולל שינוי אישי ומקצועי. נייצר מסר ברור קליט ואפקטיבי ונפתח יכולת השפעה והובלה של הסובבים אותנו להשגת כל יעד

// מהתקשורת

מתוך חדשות הלילה

כתבה: פענוח שפת הגוף של נשיא ארה”ב

כתבה ממגזין EPOCH TIMES

YEDIOT.CO.IL בגוף אני מבינה

Screen-Shot-2020-01-12-at-12.49.34.jpg
נגן וידאו

ראיון בחדשות הבוקר

sheker (1)
נגן וידאו

ראיון עם מיכל צפיר

maga fizi (1)
נגן וידאו

ראיון עם מיכל צפיר

ראיון בגל”צ על נאום גנץ

כאן 11 (1)
נגן וידאו

ראיון בכאן 11

נאום משה קצב ושפת גופו

red
נגן וידאו

ראיון עם מיכל צפיר

white
נגן וידאו

ראיון עם מיכל צפיר

// ממליצים

// מעוניינים בהזמנת הרצאה לשפת גוף? השאירו פרטים

design:studiobaram.co.il | כל הזכויות שמורות לענת הכט פישר 2020

דילוג לתוכן